apt-cache vraagje

Hallo,

Is het mogelijk om te zoeken naar bestanden van packages in de cache van
apt, b.v. met apt-cache?

Ik weet dat dit kan met dit webinterface:
http://www.debian.org/distrib/packages#search_contents
maar in dit geval gaat het om een niet officieel repository.

achtergrond:
Tijdens de upgrade naar Squeeze kwam ik problemen tegen met een bepaald
bestand, dat zat in meerdere packages tegelijk. Ik heb toen wat
pakketten verwijderd en uiteindelijk lukte de upgrade. Nu probeer ik het
probleem te reproduceren om een bugmelding te maken voor het programma
uit het niet officiele repository, maar dat lukt me tot nu toe niet.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/