Re: Volatile en backports in Squeeze

On 02/16/2011 09:54 AM, Paul van der Vlis wrote:

Hoi,

> Er zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd in Squeeze, en ik ben niet
> helemaal zeker dat ik alles goed begrepen heb. Graag correctie als ik
> hieronder iets verkeerds beweer.

Bij deze ;-)

> Volatile is nu volledig geintegreerd in de security updates. Met deze
> regel krijg je zowel volatile als security updates:
> deb http://security.debian.org/ squeeze/updates main

Incorrect, het zijn twee verschillende repositories. Security blijft wat
het was, met de bovenstaande regel krijgt je alleen de security updates.
Met deze regel krijg je wat 'volatile' was:

deb http://ftp.debian.org/debian squeeze-updates main

Let op, deze verwijst dus naar (een mirror van) het hoofd repository,
niet naar de security repository.

groet,

Winfried