Re: Lastig probleem

Op 11-02-11 18:44, Martijn van Brummelen schreef:
> Hi,

> Heb je het al geprobeerd met een schoon profiel? Of anders beginnen met
> .dbus te verplaatsen/verwijderen?

Ik denk dat het geen effect heeft, want het probleem speelt zich af
voordat er sprake is van een user. GDM deed het immers niet (GDM3), dus
je kon geen username opgeven.

Waarschijnlijk schrijft dbus ook ergens anders, en heeft het dat met een
verkeerd userid gedaan. Misschien kan ik met find zoeken.

Ik heb overigens de oude GDM 2.20 geinstalleerd, en nu komt er in elk
geval weer beeld. Of inloggen ook lukt moet nog blijken.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/