Lastig probleem

Hallo,

Lastig probleem: GDM start niet meer op. Zie alleen wat duistere
foutmeldingen.

Om usernames en ID's gelijk te krijgen had ik /etc/passwd, /etc/shadow
en /etc/group van de ene machine naar een andere gekopieerd, ik denk dat
het probleem daardoor ontstaan is. Dit gaat normaal goed, maar nu was de
ene machine geinstalleerd als squeeze en de andere een squeeze
geupgraded van Lenny, en waren er wat meer verschillen.

Heb de oude passwd, shadow en group bestanden weer teruggezet maar het
werkt niet meer.

Ik zie fouten in de log als "Unable to parse D-Bus launch output".
De user messagebus had een ander userid.

Iemand een idee wat ik kan doen om het probleem op te lossen?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/