Re: Kalenderoplossing?

Remco Rijnders schreef:
> Hallo allemaal,
>
> Graag zou ik op mijn debian server een kalender bijhouden die ik zowel
> vanaf mijn iphone, vanaf het werk (Windows met alleen webtoegang), als
> vanaf mijn Mac en linux desktops thuis kan inzien en beheren. Om eerlijk
> te zijn duizelt het mij een beetje wat de verschillende protocollen zijn
> en de ondersteuning ervoor in de diverse mail- en calendar clients.
>
> Heeft iemand nuttige suggesties voor mij waar ik het beste naar kan kijken?

Wat ik in deze diskussie nog niet voorbij zag komen is OpenERP. Het is
een uitgebreid product wat in Debian zit en er zit ook een agenda
oplossing in, maar ook nog veel meer. Ik heb er nog geen ervaring mee,
maar het is wel een heel interessant product. Het heeft niet alleen een
webinterface maar ook een GTK interface, welke servermatig geheel
wijzigbaar is, dus je krijgt in je webinterface alleen de modules die je
ook gebruikt.

Waarschijnlijk is het echter beter om de nieuwste versie te gebruiken
die nog niet in Debian zit omdat deze meer caldav compatibiliteit heeft.

http://www.openerp.com/

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--