Re: Kalenderoplossing?

Hoi,

Interessant artikel. Ik moet zeggen dat ik op dit moment sogo [www.sogo.nu] wel echt zeer interessant vind, en daar ook wel hoge verwachtingen van heb. Helaas is dat in het artikel totaal niet meegenomen.

Wij draaien op dit moment scalix [www.scalix.com] en daar ben ik bijzonder ONtevreden over. Raad ik niemand aan. Ik kijk dus zelf rond naar een compleet product (meer dan alleen kalender dus: ik zoek een complete 'exchange server') en denk nu dat sogo het voor ons misschien wel zou kunnen worden.

Dus voordat je iets beslist (wellicht op basis van dit artikel) zou ik daar in elk geval ook even naar kijken.

Groet,
MJ