Probleem bij upgraden naar Squeeze

Hallo,

Ik ben als test een virtuele machine (Xen) aan het upgraden naar Squeeze
volgens de handleiding op:
http://www.debian.org/releases/squeeze/amd64/release-notes/ch-upgrading.en.html

Op een gegeven moment installeer ik de nieuwe kernel en de nieuwe udev,
daarna moet ik rebooten. Na het rebooten komt het systeem echter niet
meer up, het loopt vast bij het mounten van het root filesystem:
-------------
Begin: Waiting for root file system ... done.
Gave up waiting for root device.  Common problems:
 - Boot args (cat /proc/cmdline)
   - Check rootdelay= (did the system wait long enough?)
   - Check root= (did the system wait for the right device?)
 - Missing modules (cat /proc/modules; ls /dev)
ALERT!  /dev/sda2 does not exist.  Dropping to a shell!

Uit controle van /dev/ blijkt dat er inderdaad geen harddisks te vinden
zijn. Iemand een idee hoe dat zou kunnen komen?
Heeft het misschien iets te maken met die nieuwe labels?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

p.s. ik stel wel weer veel vragen...

--