Re: Systeem overbelast bij printen vanuit OOo.

Paul van der Vlis schreef:

> Klopt.

> Volgens mij kan een user het systeem zowiezo behoorlijk platkrijgen,
> tenzij je limits instelt, b.v. aan geheugengebruik.
> Misschien goed om dat te doen.

Alhoewel, dat zal in dit geval niet helpen. OpenOffice zorgt ervoor dat
Xorg (wat als root draait) veel CPU en geheugen gaat gebruiken.

(Als ik OpenOffice echter kill is het probleem wel opgelost.)

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/