Re: Trigger in package meerdere keren uitgevoerd

Op 20101028 om 15:13 schreef Martijn Grendelman:
> Hoi lijst,
>
> Voor een pakket dat ik aan het maken ben, probeer ik gebruik te maken van
> triggers. Het idee is precies hetzelfde als bijvoorbeeld bij de
> installatie van een of meerdere PHP-extensies. Aan het einde van de
> installatie wordt Apache eenmalig (dus niet voor elke extensie) herstart.
>
> Het definiëren van de trigger in mijn pakket is gelukt. Dit is niet
> moeilijker dan het meeleveren van een 'triggers' control file, met daarin
> de regel:
>
>   interest <trigger naam>

> [...]

Als ik het goed lees, zijn er twee packages gemaakt en is er een
verwijzig van het ene package naar het andere package.

Mijn verzoek is om het "probleem E-mailtje" nog een keer te schrijven.
En dan de (fictieve) package namen gebruiken. Zodat ook echt duidelijk
wordt dat er meerdere packages in het spel zijn.

   Plus:   SHOW US THE SOURCE CODE!

Op zijn minst de post install files en de triggerscripts.

Het probleem omschrijven is al de helft van de oplossing.