Re: Pinning perikelen

Arjen Bax schreef:
> Op 28 september 2010 10:42 heeft Paul van der Vlis
> <paul@vandervlis.nl> het volgende geschreven:

> Volgens mij kun je die regel gevoeglijk weghalen,

Het is geen regel in een configuratiefile die ik kan weghalen, het
verschijnt als ik "apt-cache policy" doe.

> want hij heeft geen
> effect. In de directory http://ftp.nl.debian.org zou een directory
> dists/ moeten staan, maar die is daar niet te vinden. Ik kan wel een
> file Translation-nl vinden, maar die staat hier:
> <http://ftp.nl.debian.org/debian/dists/lenny/main/i18n/Translation-nl>.
> Deze file bevat de nederlandse beschrijvingen van alle packages (de
> tegenhanger van Packages).

Ja, dat had ik ook gevonden, maar het zei me niet zoveel, in elk geval
niet hoe ik het kan beinvloeden.

Hij wil nu het language-pack van openoffice upgraden, en de rest van
openoffice verwijderen. Dat lijkt me geen goede zaak.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/