Pinning perikelen

Hallo,

Ik draaide het programma Davical en de library libawl-php vanaf deze
source: deb http://debian.mcmillan.net.nz/debian lenny awm

Nu is de versie daar echter hoger geworden dan de versie in testing, en
ik wil liever over op de versie van testing.

Nu heb ik in /etc/apt/sources.list het volgende gezet:
----------
Package: *
Pin: release a=testing
Pin-Priority: 200

Package: davical
Pin: release a=testing
Pin-Priority: 999

Package: libawl-php
Pin: release a=testing
Pin-Priority: 999
----------

Dit is nu de sources.list:
---------
deb http://security.debian.org/ lenny/updates main contrib non-free
deb http://ftp.nl.debian.org/debian/ lenny main contrib non-free
deb http://volatile.debian.net/debian-volatile lenny/volatile main

# backports.org, voor o.a. openoffice en flashplugin-nonfree
deb http://backports.debian.org/debian-backports lenny-backports main
contrib non-free

# voor davical en libawl-php
deb http://ftp.nl.debian.org/debian/ testing main
------------

Na het draaien van "apt-get update" en "apt-get dist-upgrade" wil hij nu
allerlei rare dingen gaan doen, zoals openoffice uit backports
verwijderen. Ik verbaas me er ook over dat hij nieuwe pakketten zoals
diffutils wil installeren (diffutils zit niet in stable).
----------
freud:/etc/apt# apt-get dist-upgrade
Pakketlijsten worden ingelezen... Klaar
Boom van vereisten wordt opgebouwd
De status informatie wordt gelezen... Klaar
Opwaardering wordt doorgerekend... Klaar
De volgende pakketten zullen VERWIJDERD worden:
  openoffice.org openoffice.org-base openoffice.org-base-core
openoffice.org-calc openoffice.org-common
  openoffice.org-core openoffice.org-draw openoffice.org-emailmerge
openoffice.org-evolution
  openoffice.org-filter-binfilter openoffice.org-filter-mobiledev
openoffice.org-gcj openoffice.org-gnome
  openoffice.org-gtk openoffice.org-help-nl openoffice.org-impress
openoffice.org-java-common openoffice.org-math
  openoffice.org-officebean openoffice.org-report-builder-bin
openoffice.org-style-andromeda
  openoffice.org-style-crystal openoffice.org-style-galaxy
openoffice.org-style-hicontrast
  openoffice.org-style-industrial openoffice.org-style-oxygen
openoffice.org-style-tango
  openoffice.org-thesaurus-en-us openoffice.org-writer python-uno ure
De volgende NIEUWE pakketten zullen geïnstalleerd worden:
  diffutils libdb4.8 libicu44 libmythes-1.2-0 libtextcat-data-utf8
De volgende pakketten zullen opgewaardeerd worden:
  dictionaries-common latex-xft-fonts openoffice.org-l10n-nl
ttf-opensymbol uno-libs3
5 pakketten opgewaardeerd, 5 pakketten nieuw geïnstalleerd, 31 te
verwijderen en 0 niet opgewaardeerd.
Er moeten 15,8MB aan archieven opgehaald worden.
Door deze operatie zal er 411MB schijfruimte vrijkomen.
Wilt u doorgaan [J/n]? n
Afbreken.

Iemand een idee?

Met vriendelijke groet,