Re: OpenOffice en raar menu-font

Paul van der Vlis schreef:
> Hallo,
>
> Bij een van mijn klanten is openoffice vrijwel niet bruikbaar omdat het
> menu in een raar lettertype is. In eerste instantie meldden ze me dat
> het Griekstalig zou zijn, maar bij nadere bestudering bleek het toch wel
> Nederlands te zijn, maar met rare letters.
>
> Het gaat om een vers geinstalleerd systeem, OpenOffice komt uit
> backports. Dat heb ik ook op veel andere machines draaien, daar geen
> probleem. Geen problemen in andere applicaties.
>
> Ik heb met "dpkg --get-selections | grep font" en "grep ttf" al gekeken
> [...]

Ik heb het probleem op weten te lossen door de hele homedirectory van de
user te hernoemen en een nieuwe aan te maken. Het probleem zat hem niet
in ~/.openoffice want dat had ik uiteraard al eens hernoemd.

Het had wellicht iets met Gnome-integratie te maken.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/