Re: Umask bij SFTP instellen

On Mon, Sep 13, 2010 at 11:17:07PM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> [...]

En dat is nou typisch zo'n punt waar ik het opgeef tenzij het echt moet,
want uitzoeken waarom het nou precies niet kan is teveel gedoe.

Bijvoorbeeld: waarom is er geen upgrade mogelijk van lib32asound2? Is
die verdwenen uit testing, en wat is dan de vervanging ervan? En welke
pakketten hebben het nodig, en kunnen die misschien gewoon weg?

Voor je het weet ben je uren bezig.

Helaas.                                                         Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"