RE: Foutjes

>> network-manager

Het bleek network-manager-gnome te zijn.

Ik gebruik altijd dpkg -r en daarna apt-get autoremove die de afhankelijke pakketten verwijderd.

Een beetje omslachtig blijkt nu. Maar ja.... er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Ik heb network manager verwijderd en het tweede probleem is opgelost. Het eerste probleem ook door zelf interfaces aan te passen en was niet echt een probleem, eerder lastig om met een pakket te werken die het laat afweten.

Stephan