RE: Foutjes

>Heb je deze fouten ook aangemeld ? Zo ja wat is het BTS nummer?

Nee, die heb ik niet aangemeld. Ik ben niet bekend met dat systeem (aanmeldprocedure).

Het gaat mij ook niet om het aanmelden, want dat zal dan wel goed komen en de fouten zullen dan wel verbeterd worden. maar waar het mij om gaat, is dat niemand er over begonnen is. Niemand heeft blijkbaar dit probleem, lijkt het wel.

Stephan