Re: Live cd op harddisk installeren

On Wednesday 11 August 2010 17:45:23 Stephan Verrips wrote:
> Ik zou dan debian 6 moeten gebruiken, maar die is niet stabiel en het is me
> 1x gelukt om daar een live dvd van te maken. Daarna ook niet meer.

Als je bedoeld dat debian 6 / Squeeze (nog) niet de stable version van Debian is, dan heb je
uiteraard gelijk.
Als je het idee hebt dat live-helper van testing/sid niet stabiel is, dan ben ik het niet met je
eens.
Wat je ook eens kan proberen is een image te maken via
http://live-helper.debian.net/cgi-bin/live-helper

Het is waarschijnlijk wel handig om dan ook de manual erbij te pakken via http://live.debian.net/

En als je vragen hebt, dan kan ik de debian-live mailing list van harte aanbevelen.
Die is van een bijzonder hoge kwaliteit :-)

Diederik