Re: Live cd op harddisk installeren

Stephan Verrips schreef:

> Die heb ik gevonden, echter ontbreekt aufs en squahfs voor de nieuwe kernel. Die heb ik wel nodig, dus dat gaat niet.

Mijn ervaring is dat het maken van een backport vaak erg simpel is.
Gewoon source downloaden, build-dependencies installeren, naar de
juiste directory gaan, en "dpkg-buildpackage -uc -us" uitvoeren.
Maar misschien ga ik te ver.

> Ik dacht dat er live-installer pakket was wat dit doet, maar nooit
> geprobeerd:
> http://live.debian.net/devel/live-installer/
> http://packages.debian.org/lenny/live-installer
>
> het is alleen documentatie, daar heb ik niet zo veel aan. Ik was echt op zoek naar een script.
> Toch bedankt,

De tweede link is wel degelijk code volgens mij, maar ik heb zo mijn
vraagtekens of het wel echt bruikbaar is. Vraag het misschien in de
debian-live mailinglist.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--