RE: Live cd op harddisk installeren

Stephan Verrips schreef:
> Beste Mensen,
>
> Ik heb van Debian Lenny 5.0.4 zelf een live dvd gemaakt na wat
> applicaties toegevoegd te hebben. De live dvd draait als een trein.
> Er zijn 2 dingen waar ik een beetje moeite mee heb. 1 De kernel is
> van 2.6.26 en dus nieuwe pc's wordt de netwerkkaart niet herkend.

>Opmerking: in backports zit een 2.6.32 kernel voor Lenny.

Die heb ik gevonden, echter ontbreekt aufs en squahfs voor de nieuwe kernel. Die heb ik wel nodig, dus dat gaat niet.

Ik dacht dat er live-installer pakket was wat dit doet, maar nooit
geprobeerd:
http://live.debian.net/devel/live-installer/
http://packages.debian.org/lenny/live-installer

het is alleen documentatie, daar heb ik niet zo veel aan. Ik was echt op zoek naar een script.
Toch bedankt,

Stephan