Daisy Player voor Ubuntu

Beste Paul en Geert,
Allereerst hartelijk dank voor jullie directe en enthousiaste reacties. Dat is veelbelovend! Ik kan er weinig inhoudelijks op zeggen, daarvoor heb ik te weinig inzicht in de materie.

Blinden en slechtzienden zijn het meest gebaat met een DAISY reader die net zo makkelijk installeert als dat je UBUNTU pakketten via het Ubuntu Software Center op je systeem installeert.

Eigenlijk zouden je/jullie daarnaar moeten streven.
En meer talen dan alleen Engels zou mooi zijn. Maar dat is misschien iets voor een volgende stap.

Veel haast is er niet bij, we wachten al jaren :-(.
Maar toch wel een beetje :-).

Als ik iets kan doen, hoor ik het graag,
met vriendelijke groet,
Dirk
--
Onze OSS/GPL projecten voor het basisonderwijs:
- Digitaal interactief whiteboard voor ? 99,95:

Media Action Projects: http://utopia.knoware.nl/users/schoutdi/
Nu ook in het Japans!