Re: Printer werkt niet meer na upgrade

Op maandag 28 juni om 23.16 uur schreef Sjoerd Hiemstra:

> Op die manier doet mijn printer het zowaar ook weer, dat is mooi.
> Wat er fout was, daar ben ik ook nog niet achter.

Ik wou toch nog maar even melding maken van hoe ik de printer in mijn
tweede Debian-installatie (Squeeze) weer werkend heb gekregen.
Alleen maar door de printer in de cups webinterface te verwijderen, en
hem daar opnieuw te installeren.

Er is onlangs iets veranderd in de interface naar randapparaten.
Mijn twee harde schijven, die voorheen via /dev/hda en /dev/hdb
bereikbaar waren, zitten nu op /dev/sda en /dev/sdb.
Een USB-stick, voorheen op /dev/sda1, zit nu op /dev/sdc1.
Een dvd-lezer, voorheen op /dev/hdc, zit nu op /dev/sr0.

De printer zit nog steeds op /dev/lp0, maar ik heb zo'n vermoeden dat
het met deze wijzigingen te maken heeft.