Re: Flash problemen

Aniruddha schreef:
> Je kan flash installeren vanuit de debian multimedia repository deze
> werkt prima met chromium. Zie ook:
> http://forums.debian.net/viewtopic.php?f=6&t=52992

Bedankt voor de link. Ik heb een laptop met testing, wellicht is het
daarvoor een oplossing. (Oh nee, die is 32-bits, dus geen probleem.)

Maar ik zou veel liever een OSS oplossing willen, ik denk dat ik eens ga
kijken naar de nieuwste Gnash. Mijn ervaring: closed source onder Linux
levert altijd ellende op. Maar toegegeven, OSS flash ook ;-)

De flash plugin is geloof ik het enige wat ikzelf nog draai aan
closed-source. Oh, Nomachine NXclient nog. Maar daarvoor heb ik een goed
OSS alternatief (X2go).

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--