Pakket werkt niet, hoe nu verder?

Hallo,

Ik heb een pakket geupdated met vertalingen voor Iceowl (Sunbird,
agendaprogramma), omdat ik het kan gebruiken, maar ook om meer van
packaging te leren.

Heb alles netjes in een sourcepakket gestopt en talen toegevoegd en
verwijderd, afhankelijkheden gecheckt, etc. Het pakket bouwt prima en de
binaries kun je installeren zonder problemen. In Iceowl zie je de plugin
met de vertaling ook netjes staan, en je kunt hem aan of uitzetten.

Maar... Iceowl blijft Engelstalig, wat ik ook doe.

Uiteraard zijn alle andere programma's wel Nederlandstalig en is mijn
locale ook nederlandstalig.

Ik heb nog een Duitse vertaling geprobeerd: zelfde probleem.

Ik heb gekeken of er ook echt Nederlandse teksten in staan: ja dus.

Hoe zou ik verder kunnen gaan?  Mensen van de Mozilla groep of de QA
groep om hulp vragen?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--