Re: Flash problemen

Op 29 juni 2010 21:08 schreef Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> het volgende:
Steven Moerman schreef:
> Op 29 juni 2010 11:02 schreef Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl
> <mailto:paul@vandervlis.nl>> het volgende:
>
> Adobe is gestopt met de support voor een 64 bit versie van adobe flash.
> Ze zijn zogezegd bezig met een volledige re-write.
>
> in bijlage kan je de 64-bit versie vinden die ik gebruik voor iceweasel
> of firefox.
> /usr/lib/mozilla/plugins/libflashplayer.so
> /usr/lib/mozilla-firefox/plugins/libflashplayer.so

Dat is zeker van een oude versie met security-issues dan?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

ah, van security-issues heb ik niets gemerkt.
google is your friend.

Hier werkt gewoon flash in iceweasel op 64 bit.
youtube is voor mij geen probleem en ik gebruik Debian Lenny.

--
Met vriendelijke groeten,
Steven Moerman