Re: Naam van binary packages

Op 20100625 om 10:29 schreef Geert Stappers:

> head -n 1 debian/changelog

Dus de bovenste regel van het bestand changelog in debian directory

Cheers
$ apt-get source iceowl-l10n-nl
Pakketlijsten worden ingelezen... Klaar
Boom van vereisten wordt opgebouwd
De status informatie wordt gelezen... Klaar
Moet 3294kB aan bronarchieven ophalen.
Ophalen:1 http://ftp.nl.debian.org sid/main iceowl-l10n 0.8+debian-2 (dsc) [1583B]
Ophalen:2 http://ftp.nl.debian.org sid/main iceowl-l10n 0.8+debian-2 (tar) [3280kB]
Ophalen:3 http://ftp.nl.debian.org sid/main iceowl-l10n 0.8+debian-2 (diff) [12,6kB]
3294kB opgehaald in 7s (429kB/s)
dpkg-source: extracting iceowl-l10n in iceowl-l10n-0.8+debian
dpkg-source: info: unpacking iceowl-l10n_0.8+debian.orig.tar.gz
dpkg-source: info: applying iceowl-l10n_0.8+debian-2.diff.gz
$ cd iceowl-l10n-0.8+debian/
$ head -n 1 debian/changelog
iceowl-l10n (0.8+debian-2) unstable; urgency=low
$