Naam van binary packages

Hallo,

Ik probeer een Debian sourcepakket te actualiseren, het gaat om:
http://packages.qa.debian.org/i/iceowl-l10n.html

Nu maakt dit sourcepakket binary pakketten aan met namen als:
iceowl-l10n-nl_1.0b1+debian-1_all.deb

Nu weet ik niet zeker wat dat "+debian" betekent in de naam, maar ik
denk dat het ermee te maken heeft dat er een onofficiele vertaling bij
zit. Dat is echter niet meer actueel, de onofficiele vertaling zit nu
gewoon in upstream. Ik denk dus dat de naam kan worden aangepast.

Ik weet alleen niet hoe. Als ik het pakket bouw dan komt automatisch dat
"+debian" weer te voorschijn. Waar komt de naam vandaan?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/