Re: Overgang naar dependency-based booting

Geert Stappers:
> Diederik de Haas:
>
> Beide dingen is nog meer beter, dan komt het namelijk eerder goed
> op alle computers, dus ook die van jou.

Inmiddels is het wat helderder geworden wat er aan de hand was.
Deze twee pakketten waren geïnstalleerd:

    libdevmapper1.02
    libdevmapper1.02.1

De eerste komt niet in de repositories voor, zit er dus nog van vroeger
in, is oud en verouderd, en het was deze die in de weg zat.
Zelf corrigeren is dus niet aan de orde, en de 'bug' bestaat hierin dat
hij allang verwijderd had moeten zijn, maar om één of andere reden is
blijven zitten.