X geeft zwart scherm (ATI Radeon)

Hoi,

Ik probeer al een tijdje X werkend te krijgen op mijn laptop (met Debian Lenny).
Helaas krijg ik telkens een zwart scherm als ik X probeer te starten.
Mijn videokaart is een ATI Mobility Radeon HD3650 (codename: RV635).

Ik heb al verschillende drivers geprobeerd, maar de enige driver waarmee ik X aan de praat kreeg, was vesa.

Als eerste heb ik de proprietaire drivers van ATI geprobeerd (fglrx).
Voorafgaand heb ik eerst non-free sources aan /etc/apt/sources.list toegevoegd.
Vervolgens heb ik 'aptitude update' gedaan, zodat ik de non-free packages kan installeren.

De volgende packages heb ik met aptitude geinstalleerd:
fglrx-modules-2.6-686
fglrx-control
fglrx-driver

Daarna heb ik de radeon en drm module geunload:
modprobe -r radeon drm

Ten slotte, xorg.conf ingesteld, zodat X de fglrx driver gaat gebruiken:
aticonfig --initial

Zo ziet /etc/X11/xorg.conf er nu uit:
http://paste.debian.net/72576/plain/72576

Als ik X start krijg ik dus een zwart scherm, de inhoud van /var/log/Xorg.0.log:
http://paste.debian.net/72580/plain/72580

De volgende driver die ik probeer is de opensource radeon driver.
Ik haal eerst de oude drivers met aptitude weg, en ik installeer:
xserver-xorg-video-radeon

Ik zet de oude xorg.conf weer terug:
mv xorg.conf.original-0 xorg.conf

en zet de radeon driver er in:
http://paste.debian.net/72582/plain/72582

xorg.conf na het starten van X:
http://paste.debian.net/72584/plain/72584

Ook heb ik radeonhd geprobeerd, waarbij ik tevens een zwart scherm kreeg.

Ik dacht dat de relatief oude versie van X (en de kernel) het probleem konden, zijn, dus had ik geupgrade naar Squeeze.
Helaas daar ook dezelfde resultaten. Ten slotte heb ik ook de installer van de AMD site geprobeerd, wat ook een zwart scherm gaf.

Hopelijk heeft iemand ervaring met eenzelfde kaart, en zou me hier mee kunnen helpen?

Bedankt,
Tijmen van der Burgt