Re: Praten met een MS Exchange server

Geert Stappers schreef:

> Nu dan het traject waar ik nu ben. Ik openchange [4] gevonden
> en ben mij er in aan het verdiepen. Niet met de gewenste snelheid,
> vandaar dit E-mailtje. Openchangeclient zit nog in sid [5] en je raadt
> het al, de machine waar het op moet gaan draaien is 'testing'.
> Een `apt-get source openchangeclient`, `cd openchange[tab]`
> en `dpkg-checkbuilddeps` leert snel dat het bouwen op een
> 'testing systeem' nog niet gaat. Wel kan men dan de manual page
> lezen ( `nroff -man doc/man/man1/openchangeclient.1 | less` )

Nog een laatste opmerking:
Ik zou de binaries uit unstable installeren. Zo te zien gaat het maar om
een paar binaries (6).

Nog beter is het uiteraard om ervoor te zorgen dat ze naar Squeeze
kunnen, het aantal bugs lijkt beperkt en zo te zien niet al te moeilijk.
Als ik me niet vergis gaat vooral hierom:

Dit is wellicht ook interessant:
Jelmer doet dit ook voor Ubuntu, daar geen bugs.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/