OpenOffice 3.2 en extenties

Hallo,

Ik heb openoffice 3.2 van backports geinstalleerd en kom nu een probleem
tegen. De extenties doen het niet meer in Nautilus en Icedove.

Nu ben ik bang dat ik ze in Icedove met de hand overal (het gaat niet
alleen om mijzelf) moet gaan veranderen, maar dat ze het in Nautilus
niet doen vind ik vreemd.

Voor zover ik weet wordt dit geregeld door de bestanden in
/usr/share/applications/. In het bestand openoffice.org-writer.desktop
vind ik daar bijvoorbeeld:

MimeType=application/vnd.oasis.opendocument.text;application/vnd.oasis.opendocument.text-template;application/vnd.oasis.opendocument.text-web;application/vnd.oasis.opendocument.text-master;application/vnd.sun.xml.writer;application/vnd.sun.xml.writer.template;application/vnd.sun.xml.writer.global;application/vnd.stardivision.writer;application/msword;application/vnd.ms-word;application/x-doc;application/rtf;text/rtf;application/vnd.wordperfect;application/wordperfect;application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document;application/vnd.ms-word.document.macroenabled.12;application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.template;application/vnd.ms-word.template.macroenabled.12;
Toch kan ik bijvoorbeeld geen .doc bestand weergeven.

Wat zou er mis kunnen zijn?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--