Re: htaccess en htpasswd

Stephan Verrips schreef:

> Het werkte niet helemaal je voorbeeld, maar dankzij je voorbeeld heb ik de
> juiste script gevonden op Internet. Het werkt nu wel !
>
> Ik wil alleen vanuit een php script een at (cron) commando starten, ik
> krijg nu nog een access denied melding.

Staat safe-mode misschien aan?
Verder moet shell_exec() niet gedisbled zijn.

Normalerwijze wordt het at-commando dan uitgevoerd door de user
www-data, wellicht wil je het laten uitvoeren door een andere user. Dat
doe je dan met sudo.

Zie verder de php manual http://www.php.net/manual/en/

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.