Re: Samba security-update probleem

Sjoerd Hardeman schreef:

> Geen flauw idee. Op mijn lenny-installs werkte het zonder problemen,

Bij mijn andere installs ook, dit gaat om een installatie die ik niet
zelf heb gemaakt. Altijd lastig.

> Probeer het eens, zou ik zeggen ;)

Er moet natuurlijk niets kapot gaan.

> Aan de andere kant: wat heeft het aanstaan van samba ermee te maken?

Ik merkte dat na het mislukken van het installeren van deze patches
Samba en Winbind niet meer draaiden. Ik heb ze handmatig weer aangezet.
Blijkbaar waren ze uitgezet voordat het script werd uitgevoerd.

> Het
> lijkt erop dat ergens bij de toewijzing van een filename er iets fout
> gaat. /etc/samba//sedVA3pi lijkt me niet wat het moet zijn.
> /etc/samba//sed trouwens ook niet. Post anders eens de stukjes code die
> dit veroorzaken.

Dat heb ik gedaan. Heb je de bijlage niet ontvangen?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/