Re: sernet samba

mourik jan c heupink schreef:
> Hoi allemaal,

> Nou, ze zijn in ieder geval _veel_ recenter dan de meegeleverde samba
> van suse enterprise. (nota bene: samba 3.0.26 bij SLES9)
>
> Dit was de reden om de recentere sernet samba's te gaan gebruiken. Maar
> aangezien samba onder debian gewoon best modern is (en gezien de
> reacties hier) vergeet ik de sernet samba's maar, en ga de normale
> debian versie gebruiken.
>
> Toch bedankt voor alle reacties.

Mocht je iets nieuws nodig hebben, dan is het een optie om in backports
te gaan kijken, voor Samba is er bijvoorbeeld ook zo'n backport:
http://packages.debian.org/lenny-backports/samba
http://www.backports.org

Mocht er voor een pakket geen backport zijn, dan is het vaak vrij
eenvoudig zelf zo'n backport te maken door de source van unstable of
testing te downloaden en deze te builden in stable.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/