Problemen bij installatie Squeeze

Hallo,

Ik heb op mijn laptop Squeeze geinstalleerd maar als X start dan crasht
hij. Ik zie alleen een zwart scherm als GDM moet komen. Hetzelfde
gebeurd bij een "startx".

Xorg.0.log is 0 bytes, en ook /var/log/syslog is niet informatief.

Het is een "Intel 82852/855GM integrated graphics device (rev 2)".

Er is geen xorg.conf en gebruik kernel 2.6.32 en ext4. Tijdens de
installatie had ik een USB stick met firmware.

Als ik ingelogt ben via SSH terwijl dit gebeurd, dan bevriest mijn SSH
connectie ook.

Kent iemand dit probleem?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.