Re: Verbinding weg bij Sid

Sjoerd Hiemstra wrote:
> Eergister, na een upgrade van Sid, was de verbinding met het internet
> verdwenen. Dus ook geen hoop meer dat het zich na een volgende upgrade
> zou herstellen, want ook een upgrade is dus niet mogelijk.
>
> Ik heb Sid maar eens gewist, en er een backup voor in de plaats gezet.
> Die deed het goed, maar na een update & upgrade, verdorie, de
> verbinding weer weg.
>
> Nu was voorheen, na het booten, de laatste regel voor de inlogprompt
> iets van network-manager, met gegevens over de tot stand gebrachte
> verbinding. En die regel zie ik nu niet meer verschijnen.
> [...]

Ik heb nog niet direct een idee. Ik gebruik zelf geen Sid, alleen
stable, maar het kan wel eens onverwacht breken.

Iets meer details kunnen anderen misschien op ideeen brengen:
* betreft het een bedrade of een draadloze verbinding?
* welke pakketten worden er precies geupgrade?
* wat is de uitvoer van aptitude (of het programma dat je gebruikt om te
upgraden)?

Groet, Jochem

--
Jochem Berndsen | jochem@functor.nl