Re: KDE achtergrond valt weg

Sjoerd Hardeman schreef:

> Daarvoor heb je toch gksu/kdesu?

Maar dat is volgens mij niet vanuit het menu te starten, ik ken het in
elk geval niet in Gnome.

Niet dat ik het mis hoor, maar sommige van mijn klanten wel.

Die willen dan bijvoorbeeld een grafische editor kunnen starten als
root. Of Nautulus. Dat soort dingen kan in Debian alleen vanaf de
commandline voor zover ik weet.