Re: NFS4 met krb5 werkt plotseling niet meer

On Sun, Jan 03, 2010 at 09:48:36PM +0100, Jaap van Wingerde wrote:

> [...]
[knip]

Kijk ook eens in /var/log/auth.log, aangezien kerberos daar wel eens
zou kunnen loggen.

Ciao.                                                       Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"