sysctl.conf settings niet actief na reboot

Hi Allemaal,

Om met openvz containers ipv6 te kunnen gebruiken, moet ipv6 forwarding en proxy actief zijn in de kernel. Ik doe dat via /etc/sysctl.conf:

net.ipv6.conf.all.forwarding = 1
net.ipv6.conf.all.proxy_ndp = 1

met

# sysctl -p

worden ze netjes actief en werkt e.e.a.

Echter, na een reboot staan deze settings in /proc/sys/net/ipv6/conf/all/[forwarding | proxy_ndp] toch weer op 0. Ik zou verwachten dat de settings in sysctl.conf vanzelf actief zijn na een reboot. Heeft iemand een idee wat ik over het hoofd zie?

De tweede handeling die nodig is om de hardware node bewust te maken van de ipv6 containers is:

# ip -6 neigh add proxy <ipv6_addr_van_container> dev eth0

Ik heb nog geen manier gevonden om een dergelijke setting permanent te maken bij reboots (anders dan een apart startup script). Is er een nette debian methode om zo'n setting permanent te maken?

Dank,

Peter