Re: Zomaar root, zonder paswoord

On Tue, Dec 15, 2009 at 09:27:35AM +0100, Paul van der Vlis wrote:

||  Het valt me op dat ik in Lenny met "toepassingen | hulpmiddelen |
> [...]

Mijn gok is dat bij inloggen een password manager wordt gestart, en dat
die automatisch met je login-password wordt ontsloten.

Je hoeft je dan dus geen zorgen te maken dat iemand anders ook zomaar
beheerdersrechten kan verkrijgen.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"