Re: Samen freezen met Ubuntu

Paul van der Vlis schreef:
> Hallo,
>
> Op het moment is er nogal een discussie gaande over een gezamelijke
> "freeze" van Debian met Ubuntu. De wens komt vooral van Mark
> Shuttleworth van Ubuntu, het liefst wil hij nog meer distributies gelijk
> laten freezen.

Ik zie hier dat er een Debian freeze komt die op hetzelfde tijdstip
plaatsvind als de freeze van Ubuntu LTS:
http://www.h-online.com/open/news/item/Debian-6-0-Squeeze-to-be-released-in-summer-2010-867823.html

Het lijkt me dat Ubuntu de security support van Debian zou kunnen gaan
gebruiken voor pakketten in het 'universe' repository.
Dat zou er ook voor zorgen dat Ubuntu en Debian dichter naar elkaar
groeien. Lijkt me een goede zaak.

Wel wat raar dat er hierover geen bericht is geweest in
debian-devel-announce. Misschien is het toch nog niet officieel?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/