Re: Notulen gemeenteraad afluisteren

Op donderdag 26-11-2009 om 10:36 uur [tijdzone +0100], schreef Paul van
der Vlis:
> ( Notubiz beweerd overigens dat afspelen in Linux zou moeten kunnen
> met win32codecs en mplayer, maar waarschijnlijk bedoelen ze dat je de
> gehele notulen kunt afluisteren vanaf het begin, en niet het stukje
> wat je wilt hebben. En volgens mij is win32codecs illigaal. )

Ja, w32codecs is inderdaad illegaal, en als Notubiz aanraadt dat te
gebruiken plegen ze ook een misdrijf volgens mij...  :P

Die w32codecs werken overigens ook in GStreamer, en de plugin die dat
mogelijk maakt kan net als mplayer e.d. ook de codecs op een bestaande
Windows-partitie gebruiken, en dat is mogelijk wel legaal.

Daarnaast zijn er van de meeste (maar niet alle) Windows Media codecs
tegenwoordig ook open source equivalenten.

--
Jan Claeys