Re: Squid proxy server + ldap

Roland,

Ik heb het ooit voor een demo werkende gehad met deze instellingen:

auth_param basic program /usr/lib/squid/ldap_auth -b "dc=domain,dc=be" -v 3 -f "uid=%s" SERVERIP
auth_param basic children 30
auth_param basic realm Squid proxy-caching web server
auth_param basic credentialsttl 1 hours
acl ldapuser proxy_auth REQUIRED
http_access allow ldapuser

Hopelijk kan je hier iets mee.