Re: Notulen gemeenteraad afluisteren

henk van ballegooijen schreef:

> Hallo,
>
> Met gstreamer ben ik niet bekend.
> Mplayer geeft aan: "stream not seekable" dus ik denk dat het hiermee
> niet mogelijk is om slechts een gedeelte van de stream af te spelen of
> op te slaan en de hele stream downloaden duurt wel erg lang. Geringe
> bandbreedte denk ik.

Of dat de bandbreedte wordt beperkt per user.

> [...]
>
> 'start-time' en 'stop-time' is in seconden vanaf het begin van de stream.
> In dit voorbeeld wordt dus een 200 sec. durend fragment als mp3 bestand
> opgeslagen. Naar wens aan te passen uiteraard.
> ab staat voor audio-bitrate.
> Gezien het origineel, lijkt het me niet zinvol dit veel hoger te maken.
> dst (destiny) natuurlijk ook aanpassen naar eigen voorkeur.
> Aangezien het een 'audio-only' stream is, lijkt 'mux=dummy' misschien
> overbodig, maar zonder dit werkt het niet.

Ik heb nog een paar vragen:

Je hebt VLC versie 1.0.4-rc gebruikt onder Squeeze, correct?
Had je ook geprobeerd de stream direct af te spelen?
Had je win32codecs geinstalleerd/gebruikt?

> Hopelijk heb je er wat aan.

Dat denk ik wel, Ik ga er in een verloren ogenblik aan verder puzzelen,
bedankt voor je hulp, en goed te horen dat er in elk geval een programma
is wat delen van wma-streams kan afspelen.

> Vond het in ieder geval zelf wel een leuk probleempje om uit te zoeken.

Leuk te horen!

Ik had nog het volgende idee:  Misschien dat er MSIE javascript code
wordt gestuurd omdat er geen browserstring met "Firefox" o.i.d. gevonden
wordt i.v.m. de naamswijziging in Iceweasel in Debian.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/