Re: Notulen gemeenteraad afluisteren

henk van ballegooijen schreef:
> [...]

Aan iets in die richting dacht ik ook.

> Hallo,
>
> I heb even 'meegepuzzeld' en voor zo ver ik heb kunnen zien is het 'jump
> to item' een voor Internet Explorer gemaakt javascript, wat dus in een
> andere browser waarschijnlijk niet zal werken.

Interessant. Ik lees echter dat het zou moeten werken onder Mac OSX in
Safari en Firefox (als je eerst Windows Media Player voor Mac
installeert). Dat zou dus zeggen dat ook andere browsers deze javascript
zou moeten snappen.
http://aaenhunze.notubiz.nl/?action=help

> Wat vanuit Firefox (maar niet met Opera) wel werkt is om de stream
> (mms://liveserver1.notubiz.nl/streams/AAenHunze/bestanden/11.11.09%20Aa%20en%20Hunze%20raad.wma)
> te openen met een externe speler.

Zover had ik hem ook eens met mplayer.

> Werkt (bij mij) goed met zowel mplayer als vlc.
> Het aardige van vlc mediaplayer is dat je met door handmatig de 'time'
> slider' te verplaatsen naar een willekeurig punt in de stream kunt gaan
> vanwaar hij nadat de buffer is gevuld probleemloos verder gaat.

Dat is inderdaad interessant. Is het ook mogelijk op te geven waar hij
moet starten en stoppen?

> Het is dan wel niet mogelijk om exact het begin van een nieuw onderwerp
> te pakken, maar je kunt wel aardig in de buurt komen en je hoeft
> tenminste het bestand niet steeds vanaf het begin af te spelen.

Het blijft toch lastig zoeken denk ik.

> Ik weet natuurlijk niet zeker of dit alles werkt onder Debian/Etch omdat
> ik zelf squeeze gebruik en mijn vlc versie is een recente 'custom build'
> 1.0.4-rc
> Maar misschien is het de moeite waard om het te proberen.

Ik zou graag experimenteren met gstreamer, heb hier wat gevonden hoe dat
vanaf de commandline kan:
http://gstreamer.freedesktop.org/data/doc/gstreamer/head/faq/html/chapter-using.html