Notulen gemeenteraad afluisteren

Hallo,

Een klant van me is een gemeenteraadslid. Ze wil graag de notulen van de
gemeenteraad kunnen afluisteren vanaf een website. Deze zijn echter in
wma-formaat (windows media audio).
http://aaenhunze.notubiz.nl/?Commissie=21&Vergadering=11898

Ik kan de notulen op zich wel afluisteren met mplayer:
mplayer mms://domain/path/filename.wma

Dit is een werkend voorbeeld van zo'n stream:
mms://liveserver1.notubiz.nl/streams/AAenHunze/bestanden/11.11.09 Aa en
Hunze raad.wma

Maar in de browser gebruik ik gstreamer (default in Debian) en daar hoor
ik niets (hoe kun je een stream op de commandline met gstreamer testen?)

Verder is nog een belangerijk aspect dat de stream niet bij het begin
moet beginnen, maar dat alleen een bepaald deel moet worden afgespeelt.
Je klikt op de site op een spreker, en je wilt dan alleen die spreker
horen, en niet alles vanaf het begin...

Mocht er hier iemand zijn die mee wil puzzelen of goede tips heeft, dan
is dat erg welkom.

Ook meer politiek gerichte tips zijn welkom. Is het misschien een idee
om een klacht in te dienen tegen Notubiz of de gemeente omdat ze
gesloten standaarden gebruiken en daarom niet geschikt zijn voor de
toekomst?

( Notubiz beweerd overigens dat afspelen in Linux zou moeten kunnen met
win32codecs en mplayer, maar waarschijnlijk bedoelen ze dat je de gehele
notulen kunt afluisteren vanaf het begin, en niet het stukje wat je wilt
hebben. En volgens mij is win32codecs illigaal. )

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.