Re: Gnome settings niet geactiveerd met automatic login

Hallo,

Nog een punt waar je misschien tegenaan gaat lopen bij een automatic login:

Er is een pam-module om je keyring automatisch te openen na het inloggen
(libpam-gnome-keyring), mits je keyring hetzelfde paswoord heeft als je
inlogpaswoord. Erg praktisch.

Dit werkt echter niet meer als je automatisch inlogt. Dus grote kans dat
je familielid later alsnog om een paswoord gevraagd wordt, maar dan voor
de gnome keyring.

Nu moet ik zeggen dat ik niet zo goed weet hoeveel deze keyring in de
praktijk gebruikt wordt, maar in elk geval wordt hij gebruikt voor
paswoorden van wireless verbindingen.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.