Re: Package van iemand anders bouwen

Martijn Grendelman schreef:

> Maar Martijn van Brummelen z'n idee is ook zeer relevant, want
> Backports.org accepteert alleen backports uit testing, dus geen
> zelfgemaakte packages van software die nog niet in Debian (testing) zit.
> Daarvoor zul je inderdaad eerst langs het mentors/sponsorship traject
> van Debian moeten.

Hmm, dat punt van testing is van belang. Een van de packages die ik
gebackported heb zit namelijk welliswaar al jaren in Debian unstable
maar zal misschien niet zo snel in testing komen omdat er problemen zijn
met sommige architecturen. Volgens de maintainer gaat het bouwen goed
met de hand, maar niet met de buildd. Vreemde zaak...

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.