Re: Schakelen tussen library-versies (bij backport)

Matijs van Zuijlen schreef:

> Het is een perl package. Het handmatig proces is dan (in dit geval):
>
>   perl Makefile.PL
>   make

> Ik vermoed dat als eenmaal het deel 'perl Makefile.PL' plaats heeft gevonden, je
> eerst ./debian/rules clean moet doen nadat je de ontwikkelomgeving hebt aangepast.

Het is me gelukt ;-)

Er was een build-depend met libalien-wxwidgets-perl. Dat had ik
welliswaar gebackport en volgens mij ook met libwxgtk2.8, maar blijkbaar
had ik nog een 2.6 versie geinstalleerd toen het steeds misging met
libwx-perl...

Iedereen bedankt voor het meedenken.