Re: Schakelen tussen library-versies (bij backport)

Paul van der Vlis schreef:

> Ja, en ook alle andere build-depends en depends-van-depends.
> Geen errors wat dat betreft, ook niets aangepast in de sources.

Ik had nog ergens een chroot met unstable. Daar heb ik het pakket nu ook
even gebouwd. Daar zie ik steeds dit soort regels voorbij komen:
g++ -pthread   -c  -I. -I.
-I/usr/lib/wx/include/gtk2-unicode-release-2.8 -I/usr/include/wx-2.8

Terwijl op mijn stable systeem diezelfde regels voorbij komen, maar dan
met "2.6" in plaats van "2.8".

Maar hoe zorg ik er toch voor dat die libwxgtk2.8-dev gebruikt wordt?