Re: debian op een virtuele server

Jaap van Wingerde schreef:
> MedeDebianen!
>
> Ik wil de hosting van mijn domeinen graag zelf ter hand nemen in een
> virtuele server (Xen of zo) bij een hostingbedrijf. Hebben jullie
> hier ervaring mee? Zijn er bedrijven die een virtuele Debian stable
> server aanbieden?

Ik heb een Debian machine in het datacenter met Xen waarop ik (op heel
kleine schaal) Xen VM's met Debian verhuur.
Voor de meeste klanten onderhoud ik ze ook (security updates, soms hulp
bij installatie, etc.).

Ik sprak onlangs ook mensen van Hostingvereniging Soleus die ook dit
soort services aanbieden: http://soleus.nu/doku.php

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.