Re: Updaten van keyring voor apt

On Sun, Nov 01, 2009 at 02:01:20PM +0100, Jochem Berndsen wrote:

> Waarschijnlijk wil je het pakket debian-archive-keyring.

Het vage is dat dit probleem inmiddels is opgelost...

..., middels een "apt-get update".

Ik vind het wel een heel vage oplossing, omdat in feite aangegeven is
dat de keys niet deugen, zowel debian-keyring en debian-archive-keyring
zijn niet aangepast en toch het probleem opgelost schijnt te zijn.

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver